Nemzetközileg már hagyománya van az LMBTQI embereknek szóló reklámoknak. A "pink marketing" sokszor kifejezetten a magas iskolai végzettségű, középosztálybeli nőket és férfiakat célozza, ennek Amerikában évtizedes gyakorlatai épültek ki.
A hetvenes években a Coors Brewing Company poligráffal vizsgálta és kérdezte ki a munkavállalókat a szexuális irányultságukról, a cég ellen rövid időn belül bojkott indult. A reputáció visszaállítására a cég az LMBT közösség egyik meghatározó lapjában, a The Advocate-ben kezdett hirdetési helyeket vásárolni, innentől beszélhetünk kifejezetten LMBTQI embereknek szóló marketingről.
A newnownext.com készített egy remek gyűjtést a korábbi évek LMBT reklámjaiból, amiből mi is kiválasztottuk a kedvenceinket!
Az IKEA a fiatalabb generációt szeretné megszólítani 2016-os reklámjával, a tematika katalógusaikba is bekerült. a "Minden otthon egyenlő" reklámkampány szlogenje telibe talált a vásárlóközönségnél.
Az Axe is bevállalta hosszú évek után, hogy a férfiak sem egyformák, és a maszkulinitásnak is sok formája létezhet.
A Colgate volt az első vállalat Mexikóban, aki bevállalta, hogy meleg párt szerepeltet a reklámjában. A #Smile withPride kampány óriási sikernek bizonyult.
A H&M sem maradt ki a pink marketingből: csókolozó lányokat és transznemű modellt is választottak az őszi kampányfilmjükhöz.
Tim Cook, az Apple vezetője is deklarálta, hogy meg akarják szólítani az LMBTQI fiatalokat. Az iPhone reklámjában ennek megfelelően két meleg férfi próbálgatja a legújabb iPhone 7-est.